Lidský kapitál 2022: Firmy se musí zaměřit na posilování vztahů se zaměstnanci (dReport, 26. 5. 2022)
Vhodná komunikace zvyšuje motivaci a soudržnost lidí (retailnews.cz, 1. 2. 2021)
Vhodná komunikace zvyšuje motivaci a soudržnost lidí (Retail News, 12/2020)
Lidský kapitál 2020: V krizi vzrostl význam personálních oddělení (nasregion.cz, 1. 12. 2020)
LETOŠNÍ ÚKOL PRO PERSONALISTY? „ŠKATULATA, HEJBEJME SE!“ (Retail News, 9. 11. 2020)
To nejlepší z konference Lidský kapitál 2019 (Retail News, 12/2019)
Proč a jak (ne)měřit úspěch nám řekne konference Lidský kapitál 2019 (ew-nn.com, 11. 10. 2019)
ZAMĚSTNANCI OČEKÁVAJÍ POHODU, ZÁŽITKY A VYŠŠÍ SMYSL (Retail News, 12/2018)
Proč má smysl chovat se k zaměstnancům jako k zákazníkům (tristiri.cz)
Chovejme se k zaměstnancům jako k zákazníkům, vzkazují odborníci na lidský kapitál (kurzy.cz, 19. 11. 2018)
Chovejme se k zaměstnancům jako k zákazníkům, vzkazují odborníci na lidský kapitál (protext.cz, 19. 11. 2018)
Konference: Lidský kapitál 2018 (ict-nn.com, 15. 10. 2018)
Konference: Lidský kapitál 2018 (b2b-nn.com, 15. 10. 2018)
Lidský kapitál 2018 (ew-nn.com, 15. 10. 2018)
Lidský kapitál 2018: chovejme se k zaměstnancům jako k zákazníkům (ew-nn.com, 15. 10. 2018)