Téma Employer Brandingu zasadíme do kontextu českého trhu práce. Osvětlíme, jaký je potenciál a zároveň limity tohoto nástroje a jak jej úspěšně implementovat do firemních procesů. Seznámíme vás s fenoménem sonického brandingu, který posiluje engagement zaměstnankyň a zaměstnanců. Pro inspiraci nahlédneme přímo do firem.
Digitální transformace a proměna fungování firem vytváří tlak na jejich vedení. To musí formovat dlouhodobé strategie v oblasti změny povahy práce i snižování stavů v některých oblastech. Jak tyto změny řídit, komunikovat a jak využít potenciál ambasadoringu otevřeme v této části programu.
Zjistěte, jak se daří propojovat potřeby byznysu a lidí ve firmě s bezmála 30 tisíci zaměstnanci po světě, která dnes může vypadat, že má na růžích ustláno, ale nebylo to tak vždycky.
Adriana Jahňáková má za sebou pozici General Manager LEGO Česká republika a Slovensko. Profesní zkušenosti nasbírala v manažerských pozicích doma i v zahraničí ve firmách jako Procter & Gamble, Coca-Cola nebo Plzeňský Prazdroj.