Program konference Lidský kapitál 2026

KC City, Praha

středa - 28 / 1 / 2026

08:00-09:00

🥐 Registrace, snídaně, networking

09:00-11:00

Blok A

Tereza Ordóñez , Partner, Blue Events
Employer branding - strategický nástroj v rukou HR
Daniel Bradáč
Daniel Bradáč Managing Partner, Generations
09:00-11:00

Employer branding - strategický nástroj v rukou HR

O čem to bude?

Může být zásadním strategickým nástrojem firem. Přesto je často zaměňován za HR marketing a jeho adopce v českém firemním prostředí je zatím na počátku. Nahlédněte do možností, které employer branding otevírá napříč odvětvími, a zjistěte, jaké jsou klíčové kroky pro jeho úspěšnou implementaci ve vaší firmě.

Daniel Bradáč

Daniel Bradáč

Managing Partner, Generations
Nejděte si každý svoje letadlo
Petr Kousal
Petr Kousal Head of Professional Talent Management, AERO Vodochody
09:00-11:00

Nejděte si každý svoje letadlo

O čem to bude?

Jak budovat Employer Branding v prostředí výroby podzvukových letounů, kde na jednu stranu HR nemůžete počítat se spoluprací s marketingem, na stranu druhou potřebuje komunikovat se specialisty i dělníky s odlišnými potřebami a komunikačními preferencemi? A jakou roli v tom hraje letadlo jako produkt? Dozvíte se v příspěvku Petra Kousala, který v AERO Vodochody začal s Employer Brandingem na zelené louce.

Petr Kousal

Petr Kousal

Head of Professional Talent Management, AERO Vodochody
Employer branding jako most mezi HR, marketingem a PR
Magdaléna Vrťová
Magdaléna Vrťová ředitelka lidských zdrojů, Dr. Max Slovensko
09:00-11:00

Employer branding jako most mezi HR, marketingem a PR

O čem to bude?

Ukážeme vám, jaké výsledky může přinést dobrá spolupráce mezi HR, marketingem a PR. Seznámíme vás s tím, jak jsme se od ad hoc aktivit posunuli k funkčnímu systému, ve kterém všechny týmy směřují ke stejnému cíli.

Magdaléna Vrťová

Magdaléna Vrťová

ředitelka lidských zdrojů, Dr. Max Slovensko
Všechny barvy ambassadoringu na LinkedIn
Jiří Jambor
Jiří Jambor Co-founder & CSO, Future Sales
Jan Kyselý
Jan Kyselý Co-founder & CMO, Future Sales
09:00-11:00

Všechny barvy ambassadoringu na LinkedIn

O čem to bude?

Jak vypadá employer branding kampaň na LinkedIn, která skutečně funguje? Propojení placené reklamy, firemního profilu a síly osobních účtů v rámci LinkedIn ambassadoringu dokáže vytvořit výrazně silnější a důvěryhodnější komunikaci. Téma přiblížím na konkrétních ukázkách podložených reálnými daty.

Jiří Jambor

Jiří Jambor

Co-founder & CSO, Future Sales
Jan Kyselý

Jan Kyselý

Co-founder & CMO, Future Sales
400 minut s AI hlasem: Co se stane, když dáte zaměstnancům do ruky hlas firmy
Anna Bohoňek
Anna Bohoňek Business Lead, Fameplay.ai
09:00-11:00

400 minut s AI hlasem: Co se stane, když dáte zaměstnancům do ruky hlas firmy

O čem to bude?

Naše BDR za poslední dva měsíce navolala přes 400 minut s AI voice agentem, který mluví hlasem našeho CEO Juraje. Původně to měl být jen onboarding support, ale stal se z něj 'nejlepší kamarád', někdo, kdo je po ruce, když vedení nemůže být. Ve Fameplay teď objevujeme, co se děje, když můžeme škálovat hlas lídra nebo vytvořit syntetický brand voice, který reprezentuje firmu nonstop. A zjišťujeme, že sonický branding není jen marketing, je to způsob, jak budovat loajalitu a vztah se zaměstnanci, i když je máte po celé republice.

Anna Bohoňek

Anna Bohoňek

Business Lead, Fameplay.ai
11:00-11:30

Přestávka na kávu a čaj

11:30-13:30

Blok B

Tereza Ordóñez , Partner, Blue Events
Keynote Speaker
Rozhovor: LEGO is more than Ego
Adriana Jahňáková
Adriana Jahňáková VP Global Marketing, The LEGO Group
11:30-13:30

Rozhovor: LEGO is more than Ego

O čem to bude?

Firemní kultura v LEGO je založena neustálém procesu inovace. Jen 10 % z inovací, ale uspěje a dostane se na trh. Jaké jsou konkrétní nástroje, díky kterým v LEGO probouzejí zvídavost a odvahu přicházet s novými nápady, a je koncept „leadeship playground“ jen prostor pro hru nebo i překonání hranic každého jednotlivce ve firmě?

Zjistěte, jak se daří propojovat potřeby byznysu a lidí ve firmě s bezmála 30 tisíci zaměstnanci po celém světě, která dnes může vypadat, že má na růžích ustláno, ale nebylo to tak vždy.

Adriana Jahňáková

Adriana Jahňáková

VP Global Marketing, The LEGO Group
Ze specialisty lídrem: klíčové dovednosti a změny mindsetu při manažerské roli
Simona Zábržová
Simona Zábržová Founder & CEO, Soulmio
11:30-13:30

Ze specialisty lídrem: klíčové dovednosti a změny mindsetu při manažerské roli

O čem to bude?

Přechod ze specialisty do manažerské pozice patří k největším profesním změnám. Mnoho nových manažerů zpočátku zjišťuje, že odbornost už nestačí, je nutné přijmout nový způsob uvažování, komunikace i odpovědnosti. Tato přednáška ukáže, na co se zaměřit, aby byl přechod úspěšný a udržitelný a jak lze takovým změnám pomoci z pohledu HR. 

Simona Zábržová

Simona Zábržová

Founder & CEO, Soulmio
ROZHOVOR: Odchod 300 lidí byl jen začátek
Lukáš Havlásek
Lukáš Havlásek Chief Ecommerce and Innovations Officer, Notino
11:30-13:30

ROZHOVOR: Odchod 300 lidí byl jen začátek

O čem to bude?

Notino v létě 2025 provedlo nutnou restrukturalizaci za účelem zrychlení a zlepšení zákaznických procesů. Během několika dní se muselo rozloučit se 300 zaměstnanci. Následovalo období, kdy bylo potřeba rychle přerozdělit klíčovou agendu, zvládnout přípravu na hlavní sezónu a udržet kvalitu služeb i reputaci značky. V rozhovoru s Lukášem Havláskem se dozvíte, jak byly tyto změny řízeny a jak současné týmy, díky svému nasazení a přístupu, zvládly výrazně větší objem práce a také to, jak s odstupem času Notino tuto změnu hodnotí.

Lukáš Havlásek

Lukáš Havlásek

Chief Ecommerce and Innovations Officer, Notino
Finanční škody. Ztráta důvěry a reputace. Zn. Na jediné kliknutí.
Jindřich Kalíšek
Jindřich Kalíšek CEO, REGFOR
11:30-13:30

Finanční škody. Ztráta důvěry a reputace. Zn. Na jediné kliknutí.

O čem to bude?

Vaši lidé jsou první (a často i poslední) linií obrany proti kybernetickým hrozbám. I proto je znalost bezpečného pohybu v digitálním světě jednou z nejcennějších dovedností, kterou můžete u svých lidí aktivně budovat a která se navíc hodí nejen v pracovním prostředí, ale i v osobním životě. Zjistěte, jak může HR podpořit kybernetickou bezpečnost organizace a proč je důležité právě v této otázce budovat „failure friendly“ firemní kulturu? Jak řešit nevyhnutelné chyby, které mohou ohrozit důvěru lidí v organizaci, a nakonec vždy vedou ke konkrétnímu jménu? Poznejte efektivní formy prevence kybernetických útoků vůči lidem, minimalizace jejich následků a naučte se, jak z kyberbezpečnosti udělat součást pozitivní reputace zaměstnavatele.

Jindřich Kalíšek

Jindřich Kalíšek

CEO, REGFOR
13:30-14:30

Pracovní oběd

14:30-16:00

Blok C

Michal Kosař , Founder, EB Czech Community & Semicolon
Datový úvod: Vývoj na trhu práce v roce 2026 pohledem dat
Tomáš Ervín Dombrovský
Tomáš Ervín Dombrovský Labour Market Analyst, Alma Career Czechia
14:30-16:00

Datový úvod: Vývoj na trhu práce v roce 2026 pohledem dat

O čem to bude?

Témata panelové diskuze otevřeme společně s analytikem Tomášem Ervínem Dombrovským. Dozvíte se, jaký vývoj na trhu práce lze v roce 2026 očekávat na základě analýzy aktuálních dat. Zjistíte, jak se posouvají mzdy (i hospodaření) zaměstnanců, jaké jsou dominantní motivátory i největší bariéry pro změny práce, v čem nalézají lidé ve svém zaměstnání nejčastěji smysl, co je naopak aktuálně nejsilněji trápí a jak to vše souvisí nejen s výkonností, ale i schopností inovovat.

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš Ervín Dombrovský

Labour Market Analyst, Alma Career Czechia
Panelová diskuze
Panelisté:
16:00-17:30

Koktejl