Může být zásadním strategickým nástrojem firem. Přesto je často zaměňován za HR marketing a jeho adopce v českém firemním prostředí je zatím na počátku. Nahlédněte do možností, které employer branding otevírá napříč odvětvími, a zjistěte, jaké jsou klíčové kroky pro jeho úspěšnou implementaci ve vaší firmě.
Jak budovat Employer Branding v prostředí výroby podzvukových letounů, kde na jednu stranu HR nemůžete počítat se spoluprací s marketingem, na stranu druhou potřebuje komunikovat se specialisty i dělníky s odlišnými potřebami a komunikačními preferencemi? A jakou roli v tom hraje letadlo jako produkt? Dozvíte se v příspěvku Petra Kousala, který v AERO Vodochody začal s Employer Brandingem na zelené louce.
Ukážeme vám, jaké výsledky může přinést dobrá spolupráce mezi HR, marketingem a PR. Seznámíme vás s tím, jak jsme se od ad hoc aktivit posunuli k funkčnímu systému, ve kterém všechny týmy směřují ke stejnému cíli.
Jak vypadá employer branding kampaň na LinkedIn, která skutečně funguje? Propojení placené reklamy, firemního profilu a síly osobních účtů v rámci LinkedIn ambassadoringu dokáže vytvořit výrazně silnější a důvěryhodnější komunikaci. Téma přiblížím na konkrétních ukázkách podložených reálnými daty.
Naše BDR za poslední dva měsíce navolala přes 400 minut s AI voice agentem, který mluví hlasem našeho CEO Juraje. Původně to měl být jen onboarding support, ale stal se z něj 'nejlepší kamarád', někdo, kdo je po ruce, když vedení nemůže být. Ve Fameplay teď objevujeme, co se děje, když můžeme škálovat hlas lídra nebo vytvořit syntetický brand voice, který reprezentuje firmu nonstop. A zjišťujeme, že sonický branding není jen marketing, je to způsob, jak budovat loajalitu a vztah se zaměstnanci, i když je máte po celé republice.
Firemní kultura v LEGO je založena neustálém procesu inovace. Jen 10 % z inovací, ale uspěje a dostane se na trh. Jaké jsou konkrétní nástroje, díky kterým v LEGO probouzejí zvídavost a odvahu přicházet s novými nápady, a je koncept „leadeship playground“ jen prostor pro hru nebo i překonání hranic každého jednotlivce ve firmě?
Zjistěte, jak se daří propojovat potřeby byznysu a lidí ve firmě s bezmála 30 tisíci zaměstnanci po celém světě, která dnes může vypadat, že má na růžích ustláno, ale nebylo to tak vždy.
Přechod ze specialisty do manažerské pozice patří k největším profesním změnám. Mnoho nových manažerů zpočátku zjišťuje, že odbornost už nestačí, je nutné přijmout nový způsob uvažování, komunikace i odpovědnosti. Tato přednáška ukáže, na co se zaměřit, aby byl přechod úspěšný a udržitelný a jak lze takovým změnám pomoci z pohledu HR.
Notino v létě 2025 provedlo nutnou restrukturalizaci za účelem zrychlení a zlepšení zákaznických procesů. Během několika dní se muselo rozloučit se 300 zaměstnanci. Následovalo období, kdy bylo potřeba rychle přerozdělit klíčovou agendu, zvládnout přípravu na hlavní sezónu a udržet kvalitu služeb i reputaci značky. V rozhovoru s Lukášem Havláskem se dozvíte, jak byly tyto změny řízeny a jak současné týmy, díky svému nasazení a přístupu, zvládly výrazně větší objem práce a také to, jak s odstupem času Notino tuto změnu hodnotí.
Vaši lidé jsou první (a často i poslední) linií obrany proti kybernetickým hrozbám. I proto je znalost bezpečného pohybu v digitálním světě jednou z nejcennějších dovedností, kterou můžete u svých lidí aktivně budovat a která se navíc hodí nejen v pracovním prostředí, ale i v osobním životě. Zjistěte, jak může HR podpořit kybernetickou bezpečnost organizace a proč je důležité právě v této otázce budovat „failure friendly“ firemní kulturu? Jak řešit nevyhnutelné chyby, které mohou ohrozit důvěru lidí v organizaci, a nakonec vždy vedou ke konkrétnímu jménu? Poznejte efektivní formy prevence kybernetických útoků vůči lidem, minimalizace jejich následků a naučte se, jak z kyberbezpečnosti udělat součást pozitivní reputace zaměstnavatele.
Témata panelové diskuze otevřeme společně s analytikem Tomášem Ervínem Dombrovským. Dozvíte se, jaký vývoj na trhu práce lze v roce 2026 očekávat na základě analýzy aktuálních dat. Zjistíte, jak se posouvají mzdy (i hospodaření) zaměstnanců, jaké jsou dominantní motivátory i největší bariéry pro změny práce, v čem nalézají lidé ve svém zaměstnání nejčastěji smysl, co je naopak aktuálně nejsilněji trápí a jak to vše souvisí nejen s výkonností, ale i schopností inovovat.